مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-30سياسي

تمرکز جنگ نرم دشمن بر کانون خانواده است


در حال حاضر ما در جنگ نرم به سر می بریم و نشانه روی این جنگ دشمن به سوی کانون خانواده ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی نهاجا، امیر علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در اولین گردهمایی فرماندهان بسیج و مدیران قرآن، عترت و نماز نهاجا ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: در حال حاضر ما در جنگ نرم به سر می بریم و نشانه روی این جنگ به سوی کانون خانواده ها می باشد.

وی افزود: برای حفظ و حراست از خانواده ها و فرزندان نیاز به آموزش و مکتبی جامع و کامل است و قرآن کریم کامل ترین و جامع ترین مکتب و سلاح برای مقابله با تهدیدات دشمن می باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی با تاًسی و توسل از قرآن کریم پیروز شد تصریح کرد: قرآن کریم با توجه به جامعیتی که داراست بهترین سلاح در مقابله با حیله های دشمنان است و عدم رعایت اصول قرآن قطعاً لطمه سنگینی به ما وارد خواهد کرد.

امیر طالب زاده افزود: در کنار قرآن کریم ما دارای نیرو هایی همچون بسیج می باشیم که با هوشیاری و دیانت انقلابی خود به عنوان نهضتی برگرفته از قرآن پایه گذاری و طرح ریزی شده است که در ارتقاء توان رزم در حوزه های جنگ نرم یکی از تاثیر گذار ترین نیروها در مقابله با تهدیدات دشمن می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز جنگ نرم دشمن بر کانون خانواده است

تمرکز جنگ نرم دشمن بر کانون خانواده است