مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-30سياسي

آریان پور: مدیران ناکارآمد و بی طاقت آفت دولت و ملت هستند


نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور گفت: دو گروه مدیران ناکارآمد و مدیرانی که طاقت طی کردن پله های ترقی را به طور تدریجی ندارند برای دولت و ملت آفت هستند که این مدیران در سال های آتی برنامه ها و اهدافی که برای مردم دارید به قهقرا .

- نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور گفت: دو گروه مدیران ناکارآمد و مدیرانی که طاقت طی کردن پله های ترقی را به طور تدریجی ندارند برای دولت و ملت آفت هستند که این مدیران در سال های آتی برنامه ها و اهدافی که برای مردم دارید به قهقرا خواهند برد و کشور را با چالش روبرو خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا آریان پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور بیان کرد: آن زمان که جنابعالی در کسوت قاضی القضات کشور بودید، به طور نمادین روی میز خود ترازویی داشتید و به نشانه عدالت قوانین را با این ترازو بین مردم ایران جاری می کردید.

امروز در کسوت رییس جمهور کشور هستید؛ به عنوان نماینده مردم از شما می خواهم که ترازویی بزرگتر و دقیق تر جلوی خود بگذارید.

اگر با آن ترازو قوانین را عادلانه توزیع می کردید باید با این ترازو خیلی موارد دیگر را با دقت توزین و بین مردم کشور توزیع نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آریان پور: مدیران ناکارآمد و بی طاقت آفت دولت و ملت هستند

آریان پور: مدیران ناکارآمد و بی طاقت آفت دولت و ملت هستند