مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-30سياسي

چین یک میلیارد دُز واکسن کرونا به آفریقا ارسال می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شی جین پینگ رییس جمهوری چین در سخنرانی مراسم افتتاحیه کنفرانس 8 وزارتخانه ای کارگروه چین- آفریقا (FOCAC) گفت: - رییس جمهوری چین در مراسم افتتاحیه کنفرانس کارگروه چین- آفریقا اعلام کرد، در کنار 9 برنامه همکاری مشترک با آفریقا در آینده؛ 1 میلیارد دُز واکسن کرونا اضافی نیز برای آفریقا تامین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شی جین پینگ رییس جمهوری چین در سخنرانی مراسم افتتاحیه کنفرانس 8 وزارتخانه ای کارگروه چین- آفریقا (FOCAC) گفت: من باور دارم تلاش های عینی چین و آفریقا به موفقیت آمیز بودن این کنفرانس می انجامد و موجب تحکیم قدرت 2 میلیارد و 700 میلیون چینی و آفریقایی در راه رسیدن به مرحله ای بالاتر و آینده ای بهتر می شود.

کنفرانس 8 وزارتخانه ای کارگروه چین- آفریقا (FOCAC) در روز های 29 و 30 نوامبر (8 و 9 آذر) در داکار پایتخت سنگال برگزار می شود.

قرار است اجرای پروژه ها و نتایج آن ها که در اجلاس 2018 همین کارگروه در پکن مطرح شده بود، مورد ارزیابی قرار گیرد و چشم انداز همکاری های آینده میان چین و آفریقا بررسی شود.

رییس جمهوری چین درباره همبستگی برای گذر از همه گیری ویروس کرونا نیز گفت: برای کمک به اتحادیه آفریقا تا دستیابی به هدف واکسیناسیون 60 درصدی جمعیت خود تا سال 2022، این کشور 1 میلیارد دُ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین یک میلیارد دُز واکسن کرونا به آفریقا ارسال می کند

چین یک میلیارد دُز واکسن کرونا به آفریقا ارسال می کند