مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-30سياسي

درخواست برای استقرار اورژانس هوایی و موتورلانس در رفسنجان


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در دیدار با رییس اورژانس کشور درخواست استقرار اورژانس هوایی درمانی برای پوشش سایر شهرستان های همجوار را ارائه داد و این درخواست مورد تأیید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین جلالی روز دوشنبه به همراه اعضای مجمع نمایندگان انقلابی استان کرمان با دکتر میعادفر رییس اورژانس کشور پیرامون رسیدگی به مسائل اورژانس استان کرمان دیدار کرد.

حجت الاسلام جلالی در این جلسه با تأکید بر اینکه باید سند آمایش سرزمینی داشته باشیم که توزیع عادلانه در خصوص امکانات صورت گیرد، افزود: اورژانس هوایی یکی از ملزومات است و وجود آن در برخی نقاط واقعا ضروری است.

نماینده مردم رفسنجان و انار پیشنهاد استقرار اورژانس هوایی در منطقه مانی رفسنجان را ارائه و اظهار کرد: اگر اورژانس هوایی در روستای مانی مستقر شود با توجه به اینکه مانی یک نقطه استراتژیک است، در کنار پوشش معدن مس رفسنجان، می توانیم شهربابک، سیرجان، بردسیر، انار و کرمان را هم پوشش دهیم، ضمن اینکه معادن خاتون آباد، میدوک و سرچشمه نقاط حادثه خیز هستند.

وی در ادامه با اشاره به کمبود پایگاه ها و امکانات اورژانس در رفسنجان و انار اظهار کرد: در حوزه انتخابیه، 20 پایگاه اورژانس فعال داریم که 5 پایگاه در شهرستان انار است و 6 پایگاه در حال آماده سازی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای استقرار اورژانس هوایی و موتورلانس در رفسنجان

درخواست برای استقرار اورژانس هوایی و موتورلانس در رفسنجان