مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-30سياسي

راهبرد اصلی نیروی دریایی گسترش دفاع نظامی در دریا است


فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت: راهبرد اصلی نیروی دریایی گسترش و عمق دفاع نظامی در دریا برای حفظ و صیانت از مرزهای آبی ایران اسلامی است.

- ، دریادار دوم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در ناوگان شمال، اظهار کرد: نیروی دریایی همواره با اقتدار در راستای تأمین امنیت دریاها و توسعه روابط بین المللی حضور دارد.

وی افزود: راهبرد اصلی نیروی دریایی گسترش و عمق دفاع نظامی در دریا برای حفظ و صیانت از مرزهای آبی ایران اسلامی است.

دریادار دوم طاهری به برگزاری مسابقات جام دریا در راستای افزایش تعاملات بین المللی اشاره کرد و ادامه داد: تقویت باورهای دینی در بین دریادلان نیروی دریایی نتیجه مهمی همچون بازسازی تجهیزات و ادوات و طراحی و ساخت شناورهای و ارتقای توان موشکی و ضد موشکی و گسترش سامانه های جنگ الکترونیکی با اتکا به متخصصان و دانشمندان داخلی را به دنبال داشت.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: حضور مؤثر در عرضه تصمیم سازی و تصمیم گیری و توسعه روابط با کشورهای دوست و همسایه یکی دیگر از مؤلفه های اقتدار نیروی دریایی در دریاها است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه همواره به عنوان بازویی توانمند یاور ارتش بوده است، گفت: نیروی دریایی ارتش در کنار نیروی دریایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد اصلی نیروی دریایی گسترش دفاع نظامی در دریا است

راهبرد اصلی نیروی دریایی گسترش دفاع نظامی در دریا است