مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-30سياسي

غربت «میرزا کوچک جنگلی» بعد از یک قرن ادامه دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه غربت «میرزا کوچک جنگلی» بعد از یک قرن ادامه دارد، گفت: ثمره مجاهدت و صبر علما غربت بوده و این غربت خصیصه همه اولیای الهی است.

- رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه غربت میرزا کوچک جنگلی بعد از یک قرن ادامه دارد، گفت: ثمره مجاهدت و صبر علما غربت بوده و این غربت خصیصه همه اولیای الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر سه شنبه در کارگاه آموزشی تبیین و تبلیغ نهضت جنگل برای روحانیون گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک در طول تاریخ به واسطه التزام به دین خدا در سایه عافیت ننشست، اظهار کرد: روحانیون در طول تاریخ همواره مدافع واقعی وطن و مردم بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه میرزا کوچک خان روحانی بود که هرگز خود را به اعتباریات محدود نکرد، افزود: اگرچه میرزا می توانست با توجه به اوضاع آن زمان به دنبال اعتباریات علمی و مقدس مانند مجتهد شدن برود اما فراگیری درس عملی از قرآن را به سایر مقامات ترجیح داد.

وی با بیان اینکه میرزا کوچک در یک بازه سنی کوتاه اما پر برکت مایه افتخار ایران و انسان های آزاده شد، تصریح کرد: افتخار می کنیم که عالم مجاهدی همچون میرزا از این دیار در زمان خود بر تکلیف الهی اصرار کرد و آن را تحقق بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربت «میرزا کوچک جنگلی» بعد از یک قرن ادامه دارد

غربت «میرزا کوچک جنگلی» بعد از یک قرن ادامه دارد