مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-30سياسي

مدیران باقیمانده از دولت قبل از لابی های مختلف برای حفظ سمت خود استفاده می کنند


برخی از مدیران باقیمانده از دولت قبل که در رده های مختلف همچنان حضور دارند از لابی های مختلفی برای حفظ سمت خود استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رضا آریان پور در نطق میان دستور خود در نشست علنی مجلس (سه شنبه 9 آذر) خطاب به رییس جمهور گفت: دو گروه از مدیران برای دولت و ملت آفت هستند و در سال های آتی آرزوها، برنامه ها و اهدافی را که برای مردم دارید به قهقرا خواهند برد و کشور را با چالش روبه رو خواهند کرد.

نماینده مردم کلاته در مجلس اظهار داشت: گروه اول مدیران ناکارآمد، بی برنامه، پشت میزنشین و بی انگیزه به جا مانده از دولت سابق هستند که هدف نهایی آنها حفظ جایگاه و منافع فردی و اطرافیانشان است.

وی افزود: از این دست مدیران در وزارتخانه ها تا رده های استانی و شهرستانی فراوان داریم این افراد از لابی های مختلفی برای حفظ سمت خود استفاده می کنند و متأسفانه گاهی هم ما نمایندگان هستیم که لابی این مدیران می شویم.

آریان پور خاطرنشان کرد: گروه دوم مدیرانی هستند که طاقت طی کردن پله های ترقی را به صورت تدریجی ندارند و بدون داشتن دانش، تجربه، رزومه و صلاحیت لازم به مدت کافی به مدد دوستی و رفاقت یا روابط فامیلی در رده های مدیریتی شهرستانی و استانی و بعضا ملی قرار می گیرند و یک شبه ره چندین ساله را طی می کنند و باعث تأث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باقیمانده از دولت قبل از لابی های مختلف برای حفظ سمت خود استفاده می کنند

مدیران باقیمانده از دولت قبل از لابی های مختلف برای حفظ سمت خود استفاده می کنند