مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-30دانش

برنامه صندوق رفاه برای افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: صندوق رفاه در سال آینده به دنبال تهیه طرح های بزرگی برای ایجاد ظرفیت های اسکان دانشجویانِ متأهل و مجرد با استفاده از ظرفیت های قانونی است.

- به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مشکلات خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در بازدید رییس صندوق رفاه دانشجویان از خوابگاه های این دانشگاه، مورد بررسی قرار گرفت.

مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه در رأس هیأتی با حضور دکتر معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی از خوابگاه دانشجویی شهید مطهری و خوابگاه خواهران شهید عضدی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و کمبودهای رفاهی دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی قرار گرفتند.

در نشستی که به همین منظور برگزار شد نحوه تأمین منابع مالی برای ساخت خوابگاه های متأهلی، تهیه طرح تجمیع خوابگاه های دانشجویی در پردیسِ اصلی دانشگاه و نحوه حمایت صندوق از تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و غذاخوری های دانشجویی مورد بحث و تبادل نظر و توافق قرار گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان در این نشست با مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی بر عزم جدی صندوق رفاه در هم افزایی با دانشگاه ها به منظور کاهش مشکلات رفاهی دانشجویان تأکید و افزود: صندوق رفاه در سال آینده به دنبال تهیه طرح های بزرگی برای ایجاد ظرفیت های اسکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه صندوق رفاه برای افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی

برنامه صندوق رفاه برای افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی