مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-30پزشكي

ثبت روز بدون فوتی در اردبیل/ تعداد بیماران همچنان در حال افزایش است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 33 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی ثبت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 33 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی ثبت نشده است.

وی افزود: طی این مدت 26 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

تعداد بیماران همچنان در حال افزایش است رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به 184 نفر رسید که نسبت به روز گذشته افزایش 7 نفری داشته و از این تعداد 44 بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند و 68 بیمار دیگر نیز تحت نظر هستند.

وی تأکید کرد: تنها راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه، رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن است که از هم استانی های عزیز خواستاریم به این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

 حبیب زاده با اشاره به تزریق یک میلیون و 632 هزار و 788 دُز واکسن بر علیه بیماری کرونا در استان تشریح کرد: 887 هزار و 919 دُز واکسن مربوط به مرحله اول و 730 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت روز بدون فوتی در اردبیل/ تعداد بیماران همچنان در حال افزایش است

ثبت روز بدون فوتی در اردبیل/ تعداد بیماران همچنان در حال افزایش است