مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-30دانش

مسوولین در بهبود فضای کسب و کار نقش موثری دارند


نقش مسوولین در صنعت از لحاظ جهت دهی، فراهم کردن زیر ساخت ها و بسترها بسیار مهم است ولی آن چیزی که می تواند مهمتر باشد همان بحث فراهم کردن بسترها و بهبود فضای کسب و کار است.

- ایسنا/کرمان یک استاد دانشگاه گفت: نقش مسوولین در صنعت از لحاظ جهت دهی، فراهم کردن زیر ساخت ها و بسترها بسیار مهم است ولی آن چیزی که می تواند مهمتر باشد همان بحث فراهم کردن بسترها و بهبود فضای کسب و کار است.

مهدی امیرزاده، دکتری مدیریت صنعتی و استاد دانشگاه آزاد کرمان در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: فضای کسب و کاراستان کرمان نسبت به کشور شرایط خوبی ندارد.

وی به گسترش فرهنگ همکاری ساختارهای دولتی و نهادهای حاکمیتی اشاره و تصریح کرد: توسعه ی این فرهنگ یکی از مواردی است که می تواند فضای کسب و کار را بهبود دهد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: حل مسایل و مشکلات مربوط به این حوزه، راحت کردن فضای کسب و کار، سهل کردن کارهای مرتبط با هر دستگاه، معطل و پاس کاری نکردن و پیگیری بسیاری از دغدغه های صنعت با سازمانهای دولتی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش مسوولین واقعا بعضی از جاها می تواند به شدت کار را آسان، راحت و مسیر را باز کند و برعکس ممکن است گره های سختی را در مسیر کسب و کارها ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولین در بهبود فضای کسب و کار نقش موثری دارند

مسوولین در بهبود فضای کسب و کار نقش موثری دارند