مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-30سياسي

رایزنی نماینده مجلس با وزارت جهاد برای احیای صنعت کشت پنبه در اشتهارد


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: طی پیگیری های حضوری و مکاتبات صورت گرفته با وزیر جهاد کشاورزی، سه دستگاه کمباین پنبه چین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در در کشور بوده، اما به دلیل عدم تأمین برخی زیرساخت های لازم و مشکلاتی که در برداشت این محصول وجود داشت، صنعت کشت پنبه در این شهرستان به فراموشی سپرده شده بود.

این نماینده مجلس بیان کرد: طی پیگیری های حضوری و مکاتبات صورت گرفته با وزیر جهاد کشاورزی، سه دستگاه کمباین پنبه چین، وارد کشور شد که یکی از آن ها به شهرستان اشتهارد اختصاص پیدا کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با این اتفاق و با همت کشاورزان عزیز و زحمت کش، اشتهارد به نقشی که در چرخه ی تولید پنبه در کشور داشته است، بازگردد.

عسگری تصریح کرد: باتوجه به مشکلات زیست محیطی، حجم آلاینده های ناشی از شهرک های صنعتی و عدم وجود زیرساخت های لازم، بویژه آب، برق و مسکن کافی در منطقه اشتهارد، رویکرد ما باید توسعه ی کشاورزی به ویژه کشت پنبه در این منطقه باشد.

نماینده مردم کرج یادآور شد: راه حلِ تامین اشتغال در اشتهارد، توسعه ی خطوط انتقال، بهبود مسیر و حمل و نقل جاده ای و بویژه خط ریلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نماینده مجلس با وزارت جهاد برای احیای صنعت کشت پنبه در اشتهارد

رایزنی نماینده مجلس با وزارت جهاد برای احیای صنعت کشت پنبه در اشتهارد