مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-30سياسي

تبلیغ دین رسالت حساس طلاب است/ در تبلیغ نیت را باید پاک نگه داریم


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه حضور در عرصه تبلیغ دین معامله با خداوند محسوب می شود، گفت: افرادی که در مسیر تبلیغ و تبیین دین گام بر می دارند، - ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح سه شنبه در جمع اولیای طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد، اظهار کرد: خادمی و سربازی امام عصر (عج) افتخار ذی قیمتی است که نصیب فرزندان شما شده است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: زمانی فردی خادم و سرباز کفر و استکبار است که چنین سربازی و خدمتی منحوس بوده و عذاب و ننگ دنیا و رسوایی آخرت را در پی دارد؛ اما زمانی فرد سرباز دین و خداوند و امام زمان (عج) است که این سربازی توفیق ذی قیمتی محسوب می شود.

وی افزود: اکنون در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیاری سرباز نظام و حکومت اسلامی می شوند و از خاک و دین و ناموس و کشور دفاع می کنند و برخی کارمند و خادم نظام و مردم هستند؛ در هر سمت و جایگاهی قرار دارند که اگر نیت آن ها خیر باشد و در پی رفع نیازهای مردم و جامعه اسلامی باشند مانند مجاهدان در راه خداوند هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: اما کسی که قصد دارد خادم دین و ادامه دهنده مسیر پیامبران و ائمه (ع) باشد و در مسیر تبلیغ و تبیین دین گام بردارد رسالت ویژه و حساسی بر عهده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ دین رسالت حساس طلاب است/ در تبلیغ نیت را باید پاک نگه داریم

تبلیغ دین رسالت حساس طلاب است/ در تبلیغ نیت را باید پاک نگه داریم