مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:202021-11-30پزشكي

فعالیت 17 واحد تولید تجهیزات پزشکی در کرمانشاه/ سرمایه گذار نداریم


رییس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های بسیار در حوزه راه اندازی واحدهای تولید تجهیزات پزشکی در استان، گفت: - فعالیت 17 واحد تولید "تجهیزات پزشکی" در کرمانشاه/ سرمایه گذار نداریم ایسنا/کرمانشاه رییس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های بسیار در حوزه راه اندازی واحدهای تولید تجهیزات پزشکی در استان، گفت: متاسفانه در این زمینه سرمایه گذار نداریم.

دکتر تورج شیرزادیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت 17 تولیدکننده تجهیزات و ملزومات پزشکی در استان گفت: کرمانشاه در زمینه صدور مجوز واحدهای تولیدی قطبیت غرب کشور را داشته و علاوه بر کرمانشاه، برای واحدهای تولیدی استان های کردستان و ایلام هم مجوز صادر می کند.

وی افزود: خوشبختانه چندسالی است در این زمینه تفویض اختیار به استانها صورت گرفته و تمام مراحل صدور و تمدید مجوز واحدهای تولیدی تجهیزات و ملزومات پزشکی در خود استان صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: این امر موجب تسهیل در راه اندازی واحدهای تولیدی شده و امیدواریم در سالهای آتی آمار تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در استان و غرب کشور رشد چشمگیری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 17 واحد تولید تجهیزات پزشکی در کرمانشاه/ سرمایه گذار نداریم

فعالیت 17 واحد تولید تجهیزات پزشکی در کرمانشاه/ سرمایه گذار نداریم