مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:202021-11-30سياسي

لزوم توجه به ابزار هنر در تولید محتواهای دینی


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه صحیفه سجادیه کتابی بسیار ارزشمند است، گفت: لازم است به ابزار هنر در تولید محتواهای دینی توجه جدی شود.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح سه شنبه در اولین جلسه بنیاد صحیفه سجادیه اظهار داشت: صحیفه سجادیه کتابی است که به مخاطبان خود درس زندگی می دهد و مباحث کاربردی بسیاری در زمینه های مختلف حقوقی و سایر حوزه ها دارد.

وی عنوان کرد: نحوه کاربردی و القاء کردن محتوای این کتاب در بین مردم بسیار حائز اهمیت است و وظیفه داریم که به نحو شایسته ای این موضوع را برای همه اقشار جامعه در نظر بگیریم.

ناصری تاکید کرد: هر سطر صحیفه سجادیه یک درس است اما اینکه چگونه این درس ها را به مردم ارائه دهیم، هنری است که باید به آن تسلط پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و مذهبی باید در نقاط دور دست نیز برگزار شود، اظهار داشت: باید از مشارکت جمعیت دانش آموزی به درستی استفاده شود و نوجوانان و جوانان را در این زمینه ها به کار بگیریم.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حالی که دشمنانی که به دنبال تفرقه افکنی هستند، تبلیغات زیادی علیه شیعه انجام می دهند متاسفانه ما نتوانسته ایم بسیاری از حقایق مکتب تشیع را به جوانان ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ابزار هنر در تولید محتواهای دینی

لزوم توجه به ابزار هنر در تولید محتواهای دینی