مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-30اقتصادي

مولدسازی اموال مازاد دولت برای جبران کمبود در منابع مالی، سریعاً اجرایی شود


رییس جمهور بر اهمیت اجرای برنامه مولد سازی اموال مازاد دولت در تامین بخشی از بودجه مورد نیاز کشور و جبران کمبود در منابع مالی، تاکید و تمام دستگاه های اداری را موظف کرد اموال مازاد را در مدت معین شناسایی و قیمت گذاری کنند و بر ابر مقررات به فروش رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی دوشنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اظهار امیدواری کرد برنامه مولد سازی اموال مازاد دولت با همکاری همه دستگاه ها و قوای کشور هر چه سریع تر اجرایی شود.

آیت الله رییسی گفت: تمام مدیران برای رفع کسری بودجه بدون آثار تورمی باید با وزارت اقتصاد و دارایی برای تأمین بوجه از این طریق همکاری کنند.

دکتر رییسی همچنین اهتمام مسئولان را برای تثبیت قیمت ها و آرامش بازار اقدامی ارزنده وضروری دانست و خواستار تداوم نظارت دقیق و جدی بر قیمت ها و تنظیم بازار شد.

در این جلسه، وزیر امور اقتصادی و دارایی از راهکارهای پیشنهادی برای اجرای برنامه مولد سازی دارایی های دولت از طریق فروش اموال مازاد با هدف تامین بخشی از منابع بودجه گزارش داد و مقرر شد برای برطرف شدن موانع فروش اموال مازاد دولت مجوزهای لازم دریافت شود.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین طرح تامین منابع مالی از طریق تهاتر و با هدف افزایش سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی اموال مازاد دولت برای جبران کمبود در منابع مالی، سریعاً اجرایی شود

مولدسازی اموال مازاد دولت برای جبران کمبود در منابع مالی، سریعاً اجرایی شود