مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-30سياسي

مراکز غیرمجاز مداخله گر در امور پزشکی تحت تعقیب کیفری


قاضی رسیدگی به جرائم حوزه بهداشت و درمان گفت: مراکز غیر مجاز مداخله گر در امور پزشکی تحت رصد قانونی و تعقیب کیفری قرار می گیرند.

- و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان جنوبی، دوشنبه شب بازدید میدانی و سرزده سید حجت نبوی قاضی ویژه رسیدگی به جرائم حوزه بهداشت و درمان از سه مرکز غیرمجاز مداخله گر در امور پزشکی برای رسیدگی به برخی از مسائل صورت گرفت.

در این بازدید که با حضور حجت الاسلام وحدانی نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خراسان جنوبی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و مامورین پلیس اماکن انجام پذیرفت؛ متأسفانه اعمال خلاف قانون و مجرمانه در این مراکز مشاهد شد که توسط قاضی نبوی به متصدی مربوطه تذکرات لازم در خصوص خودداری از ادامه هر نوع فعالیت غیرمجاز تا تعیین تکلیف قضایی موضوع داده شد.

نبوی، قاضی ویژه رسیدگی به جرائم حوزه بهداشت و درمان در خراسان جنوبی اظهارکرد: امروزه خدمات درمانی در آرایشگاه ها و سایر مراکز فاقد مجوز تحت عناوین مختلف همچون لیزر موهای زائد بدن، برداشتن خال پوستی، شفاف سازی پوست، تتو و …انجام می شود که به موجب ماده 3 قانون مقررات مربوط به امور پزشکی و دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی، جرم است وی ادامه داد: ارتکاب برخی از این امور نه تنها از سوی افراد غیر پزشک بلکه از سوی پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز غیرمجاز مداخله گر در امور پزشکی تحت تعقیب کیفری

مراکز غیرمجاز مداخله گر در امور پزشکی تحت تعقیب کیفری