مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-30سياسي

انتقاد از عدم تخصیص اعتبار ویژه اشتغال زایی به استان های محروم


نماینده مردم ایلام در مجلس از ظلم وارده به استان های محروم در عدم تخصیص اعتبارات ویژه اشتغالزایی در قانون بودجه انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 کل کشور در دستورکار امروز (سه شنبه 9 آذر) کامل و دقیق عملیاتی نشده است.

بسطامی گفت: به ظلمی که در حق استان های محروم به منظور تخصیص اعتبارات اشتغالزایی می شود معترضم این در حالی است که 19 هزار و 300 میلیارد تومان بودجه و تسهیلات در این موضوع مصوب شده است.

وی افزود: در تبصره 18 هم چون دست دولت و مجلس در کار بوده است ریالی از تسهیلات این تبصره پرداخت نشده است و حتی سازمان های حمایتی هم بهره ای از این موضوع نبردند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رقمی که برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تخصیص پیدا کرده است بایستی راستی آزمایی شود و سعی کنیم اشتغال را به سمت استان های محروم هدایت کنیم اما دستگاه های اجرایی برای استان های محروم ریالی را پرداخت نکردند.

بسطامی اضافه کرد: مجلس یازدهم در استانه بودجه سال 1401 نگاه ها و دغدغه های سال گذشته را تعدیل کند و عنایت ویژه ای به استان های محروم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم تخصیص اعتبار ویژه اشتغال زایی به استان های محروم

انتقاد از عدم تخصیص اعتبار ویژه اشتغال زایی به استان های محروم