مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-30سياسي

محرم زاده: دولت نسبت به اجرای تبصره های مربوط به اشتغال در قانون بودجه اقدام کند


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از دولت و وزیر اقتصاد خواست که نسبت به اجرایی شدن تبصره های مربوط به اشتغالزایی در قانون بودجه اقدام لازم را داشته باشد.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از دولت و وزیر اقتصاد خواست که نسبت به اجرایی شدن تبصره های مربوط به اشتغالزایی در قانون بودجه اقدام لازم را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محرم زاده در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس درباره گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی درباره نحوه اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 اظهار کرد: در خصوص مصوبات تبصره 18 و 14، مجموعا 50 هزار میلیارد تومان برای اشتغال و محرومیت زدایی با نظر مجلس یازدهم مصوب شد که متاسفانه با مخالفت دولت قبلی مواجه شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون هشت ماه از زمان مقرر شده می گذرد و اقدام مثبتی هم شکل نگرفته است، اگر این تبصره ها انجام نشود محرومیت مناطق محروم بیشتر خواهد شد.

از وزیر اقتصاد و دارایی می خواهیم نسبت به عملیاتی شدن این تبصره ها اهتمام جدی داشته باشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جوانان و بیکاران در حوزه های انتخابیه از نمایندگان مطالبه دارند، متاسفانه تاکنون این تبصره ها اجرایی نشده و بر محرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم زاده: دولت نسبت به اجرای تبصره های مربوط به اشتغال در قانون بودجه اقدام کند

محرم زاده: دولت نسبت به اجرای تبصره های مربوط به اشتغال در قانون بودجه اقدام کند