مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-30سياسي

علیپور: 32 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغالزایی تحقق پیدا کند


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد خواست که 32 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغال را به صورت نقد به طرح های اشتغالزایی اختصاص دهد.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد خواست که 32 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغال را به صورت نقد به طرح های اشتغالزایی اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال علیپور خنکداری در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس درباره گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی درباره نحوه اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 اظهار کرد: با توجه به این که یکی از چالش های مهم کشور در حوزه اشتغال و تولید است و برای تحقق شعار سال در بند الف تبصره 18، 32 هزار میلیارد تومان از محل تبصره 14 برای اشتغال و تولید در نظر گرفتیم، ما نمی خواهیم این 32 هزار میلیارد تومان به عنوان اهرمی برای به میدان آمدن بانک ها برای کمک به بهبود اعتبارات استفاده شود، بلکه به دنبال آن هستیم که این اعتبار که به صورت نقد از محل هدفمندی یارانه ها در نظر گرفته شده، پرداخت و اجرایی شود.

همین میزان را اختصاص دهید.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اکنون در برج 9 هنوز یک ریال هم به طرح های اشتغالزایی داده نشده، این موضوع باید به هیات های نظارت گزارش داده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیپور: 32 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغالزایی تحقق پیدا کند

علیپور: 32 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغالزایی تحقق پیدا کند