مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-30دانش

شرط بررسی دوباره مصوبه تغییر سن متقاضیان جذب هیئت علمی


رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: کاهش شرط سنی برای احراز جایگاه هیات علمی با درخواست وزارتین بهداشت و علوم بوده و درصورت درخواست آنها امکان بررسی دوباره وجود دارد.

- محمدعلی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره درخواست جمعی از دانش آموختگان و دانشجویان دکتری سراسر کشور برای لغو شرط سنی احراز جایگاه هیأت علمی گفت: هیأت عالی مرکزی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی شرط سنی احراز جایگاه هیأت علمی را از 45 سال به 40 سال کاهش داد.

رییس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: دانش آموختگان باید این موضوع را از وزارتین علوم و بهداشت پیگیری کنند، این موضوع ارتباطی به هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد، هیأت عالی پیشنهاد وزارتین را تأیید کرده است.

وی افزودد: در صورت موافقت وزارتین دوباره امکان بررسی مصوبه مذکور وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، جمعی از دانش آموختگان و دانشجویان سراسر کشور در اعتراض به کاهش شرط سنی برای عضویت هیأت علمی از 45 سال به 40 سال در نامه ای به مسئولان کشور از جمله رییس جمهور عنوان کردند: به استحضار می رساند بر اساس بند م ماده چهار آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی مصوبه یک اسفند سال 1390 حداکثر سن برای دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بررسی دوباره مصوبه تغییر سن متقاضیان جذب هیئت علمی

شرط بررسی دوباره مصوبه تغییر سن متقاضیان جذب هیئت علمی