مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-30پزشكي

80 درصد سمنانی ها واکسیناسیون خود را کامل کردند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه پوشش کامل واکسیناسیون کرونا در شهرستان های تابعه دانشگاه به 80 درصد رسید، گفت: تاکنون 624 هزار دز واکسن تزریق شده است.

- ، با بیان اینکه 80 درصد مردم شهرستان های تابعه دانشگاه واکسیناسیون خود را در دو دز کامل کردند، تاکید کرد: 624 هزار دز واکسن در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه روند واکسیناسیون سرعت گرفته است، ابراز داشت: 91 درصد از مردم شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان دست کم یک دز واکسن را تزریق کرده اند و امیدواریم که در پوشش دز اول به 100 درصد کامل برسیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه توصیه جدی و مهم این است که افراد کم کم به فکر دز سوم خود نیز باشند، تاکید داشت: افرادی که چهار ماه از تزریق واکسن های سینوفارم، برکت، بهارات و 6 ماه از اسپوتنیک، استرازنکا گذشته برای دریافت دز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

قدس با بیان اینکه واکسیناسیون پایان کار نیست و همچنان مردم باید رعایت مسائل بهداشتی را داشته باشند، ابراز کرد: استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنین از اولویت های ما محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز 92 درصد از مردم واکسن دز اول خود را دریافت و آمار واکسیناسیون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد سمنانی ها واکسیناسیون خود را کامل کردند

80 درصد سمنانی ها واکسیناسیون خود را کامل کردند