مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:002021-11-30سياسي

حضور بسیجیان زمینه ساز افزایش امید و ایمان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: حضور و تلاش بسیجیان زمینه ساز افزایش امید، ایمان و از خودگذشتگی در یک مجموعه است.

- دکتر بهمن نقی پور عصردوشنبه، هشتم آذر ماه در مراسمی که مناسبت هفته بسیج در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بسیج جامعه ای است که به نابه فرموده ی رهبر معظم انقلاب، پاک ترین و فداکارترین افرادی هستند که برای به کمال رساندن مردم کشورمان تلاش می کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که بسیج وجود دارد، نظام اسلامی از سوی دشمنان خود تهدید نخواهد شد چرا که بسیجیان زمینه ی ارتقای یک مجموعه را فراهم می کنند، این افراد می توانند مانند چراغی باشند که سبب روشن شدن مسیر حرکت افراد سیستم شده و برای توفیق به خلق الله و ارتقای جایگاه آن تلاش می کنند.

وی افزود: از خداوند متعال درخواست می کنم که تمامی عزیزانی را که با عشق، نیت الهی و عزت نفس در این مجموعه فعالیت می کنند، یاری کند تا بتوانند نام و یاد افرادی را که در راه شهدا قدم برداشته و برای حفظ وطن، ناموس، اسلام و کشور از جان خود گذشتند زنده نگه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نقی پور در پایان بیان کرد: امیدوارم خداوند متعال به برکت خون شهدا به بسیجیان توفیق بیشتری داشته باشد که جامعه ی اسلامی و سلامت استان بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا در مقابل ملت و خداوند سرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بسیجیان زمینه ساز افزایش امید و ایمان است

حضور بسیجیان زمینه ساز افزایش امید و ایمان است