مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:552021-11-30سياسي

آغاز جلسه علنی مجلس/تقاضای تحقیق و تفحص از شستا در دستور کار


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا می پردازند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی، گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (در اجرای ماده 212 آیین نامه داخلی مجلس) و گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(44) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند(الف)تبصره(18) قانون بودجه سال 1400 کل کشور در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان (در اجرای ماده (212) آیین نامه داخلی مجلس) و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه علنی مجلس/تقاضای تحقیق و تفحص از شستا در دستور کار

آغاز جلسه علنی مجلس/تقاضای تحقیق و تفحص از شستا در دستور کار