مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-30سياسي

وضعیت بافت فرسوده مرکز شهر ارومیه نگران کننده است


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت توجه جدی به نوسازی بافتهای فرسوده داشته باشد.

- حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به اینکه بافت های فرسوده مرکز شهر ارومیه دارای قدیمی ترین و مخرب ترین منازل هستند از نظر ایمنی در برابر زلزله و حوادث طبیعی نگران کننده ترین بخش ارومیه هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت باید توجه جدی به نوسازی بافت های فرسوده در جهت کاهش خسارات مالی و جانی در صورت بروز هرگونه حادثه، داشته باشد، تصریح کرد: در برخی ساخت و ساز ها به ویژه در مناطق حاشیه شهر ارومیه قوانین نظام مهندسی رعایت نشده که این نگران کننده است و باید عوامل و دستگاه های ذیربط باهرگونه تخلف در ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد کنند.

حجت الاسلام ذاکر خاطر نشان کرد: در روستاهای ارومیه به دلیل اجرا طرح های هادی و پرداخت تسهیلات کم بهره برای نوسازی و بازسازی منازل خوشبختانه اوضاع مساکن روستایی بهتر شده است، اما بااین وجود شورا ها و دهیاری ها با جدیت در جهت نوسازی صد درصدی واحدهای روستایی وارد عمل شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه مجلس سالانه بودجه اختصاصی برای نوسازی و بازسازی واحد های مسکونی در نظر می گیرد،اظهار کرد: شهرداری ها، سازمان نظام مهندسی واداره مسکن و شهر سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بافت فرسوده مرکز شهر ارومیه نگران کننده است

وضعیت بافت فرسوده مرکز شهر ارومیه نگران کننده است