مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:402021-11-30سياسي

توجه به مسائل اقتصادی و امنیتی فرهنگ را در انزوا قرار ندهد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به هجمه وسیع دشمن در حوزه فرهنگی، تاکید کرد: توجه مسئولین به مباحث اقتصادی و امنیتی نباید فرهنگ و اخلاق دینی را در انزوا قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و پاسداشت سالروز رحلت علامه مصباح یزدی (ره) در سخنانی، حضرت زهرا (س) را مظهر صفات حضرت پیامبر اکرم (ص) عنوان و اظهار کرد: گرامی داشت ایام و مناسبات ملی و مذهبی باید در راستای تعالی فرهنگ جامعه انجام و در برنامه ریزی این فعالیت ها از ظرفیت های عظیم مردمی استفاده شود.

وی برنامه های ایام فاطمیه را مبنای فرهنگ سازی، بصیرت افزایی و ولایت مداری برشمرد و گفت: امروز جامعه به لحاظ فرهنگی متزلزل بوده و دشمن با هجمه وسیع، در صدد کمرنگ کردن فرهنگ در جامعه است که باید مسئولین بر این امر آگاه باشند که مبادا توجه به مسائل اقتصادی و امنیتی، فرهنگ را در انزوا قرار دهد، بلکه باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که در راستای خنثی سازی توطئه دشمن، بیش از پیش در پرداختن به مسائل فرهنگی پیش قدم باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل توجه به بصیرت فاطمی در برنامه های ایام فاطمیه را مهم عنوان کرد و افزود: جایگاه مادران و بانوان در تربیت نسل ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مسائل اقتصادی و امنیتی فرهنگ را در انزوا قرار ندهد

توجه به مسائل اقتصادی و امنیتی فرهنگ را در انزوا قرار ندهد