مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:302021-11-30سياسي

امام خمینی(ره) بزرگترین تحول را در تاریخ بشریت رقم زدند


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امام (ره) از جمله افرادی بود که نه تنها در مقابل حاکمیت بلکه با استکبار مبارزه کرد و بزرگترین تحول را در تاریخ بشریت رقم زد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امام (ره) از جمله افرادی بود که نه تنها در مقابل حاکمیت بلکه با استکبار مبارزه کرد و بزرگترین تحول را در تاریخ بشریت رقم زد.

حجت الاسلام و المسلمین نجفقلی زاده سرایی عصر دوشنبه، هشتم آذر ماه در مراسمی که مناسبت هفته بسیج در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امام(ره) وقتی وارد نجف شد بحث ولایت فقیه را شروع کرد؛ ایشان در سال 1343 فرمودند که ابزاری به نام تفکر بسیج طراحی کرده که یاریگر ولایت فقیه خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر این تفکر بسیجی نبود، انقلاب نمی شد و 42 سال در برابر توطئه های دشمن نمی توانستیم ایستادگی کنیم؛ لشکرهای زرهی دشمن در ورودی خرمشهر 34 روز توقف کردند و این تفکر بسیج و ایستادگی ملت ایران بود که در برابر دشمن ایستادگی کرد و تا الان نیز در مقابل توطئه های استکبار مقابله می کند.

وی با بیان اینکه این ملت نه تنها با روحیه ی تعبد بلکه توسط واژه هایی مثل تکلیف، مسیر ناممکن را ممکن کردند، خاطرنشان کرد: یاران امام زمان (عج) پنج ویژگی دارند؛ این افراد دوستان خدا را دوستان خود می دانند، نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) بزرگترین تحول را در تاریخ بشریت رقم زدند

امام خمینی(ره) بزرگترین تحول را در تاریخ بشریت رقم زدند