مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 02:502021-11-29سياسي

موافقت مشروط انصارالله با توقف حملات به سعودی


مهدی المشاط رییس شورای سیاسی انصارالله یمن دوشنبه شب گفت: به محض توقف حملات به یمن، پایبندی عملی به پایان اشغالگری و حل پیامد های جنگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای اینترنتی شبکه المسیره یمن، المشاط که به مناسب سالروز 30 نوامبر (9 آذر) و اعلام استقلال یمن از استعمار انگلیس سخن می گفت، تصریح کرد: توقف اقدامات نظامی ما مشروط به لغو محاصره یمن و پایان اشغالگری است.

این مقام یمنی بار دیگر رفتار خصمانه آمریکا و نیز سکوت جهانی در قبال جنایت جنگ و جنایت های مداوم علیه ملت عزیز یمن را محکوم کرد.

المشاط در بخش دیگری از سخنان خود به جبهه مأرب اشاره کرد و شایعات در مورد ترس و بیم درباره ورود نیرو های صنعا به مأرب را رد کرد و از آن به یک گام مثبت یاد کرد که در راستای تحقق صلح و امنیت برای یمن خواهد بود.

او ادامه داد: به جهانیان اطمینان می دهیم که مأرب با شهرستان های چهارده گانه آن به صورت عملی به آغوش یمن بازگشته است و تنها دو شهرستان آن باقی است.

المشاط اقدام نیرو های صنعا به سوی مأرب را یک اقدام تفریحی ندانسته بلکه آن را یک ضرورت ملی، امنیتی و انسانی دانسته است.

وی در ادامه به تلاش های گمراه کننده مخالف انصارالله که اساس آن خدشه دار کردن موضع این گروه نسبت به صلح است، اشاره کرد و گفت که این تلاش ها را آمریکا، انگلیس و فرانسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مشروط انصارالله با توقف حملات به سعودی

موافقت مشروط انصارالله با توقف حملات به سعودی