مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 00:002021-11-29ورزشي

اسکوچیچ بهتر از همیشه/ مهره های ثابت سرمربی کروات در تیم ملی


سرمربی کروات تیم ملی ضمن رقم زدن بهترین نتایج با این تیم، بهترین رکورد شخصی خود را هم در دوران 15 ساله مربیگری خود به ثبت رسانده است.

- سرمربی کروات تیم ملی ضمن رقم زدن بهترین نتایج با این تیم، بهترین رکورد شخصی خود را هم در دوران 15 ساله مربیگری خود به ثبت رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران رکوردهای ویژه ای را تاکنون ثبت کرده و در این مدت زمان، برخی از ناکامی های چندین ساله تیم ملی مقابل برخی از تیم ها خاتمه یافته است.

او این شانس را دارد که رکورد سریعترین صعود به جام جهانی را همراه با تیم ملی ثبت کند و برخلاف انتقادهایی که می شود، بهترین سرمربی تیم ملی بالاتر از کی روش و برانکو از این حیث نامیده شود.

سرمربی کروات ایران، قبل از حضور روی نیمکت تیم ملی، در چندین تیم باشگاهی در ایران و خارج از ایران فعالیت کرده اما نقطه عطف مربیگری او را باید هدایت ایران دانست که از حیث شهرت و همینطور امتیازگیری، بیشترین دستاوردها را برای این مربی به دنبال داشته است.

سایت ترانسفرمارکت، اطلاعاتی از کارنامه این مربی کروات ارائه کرده که بررسی این آمار و ارقام، بسیار جالب توجه است.

محبوب ترین بازیکنان اسکوچیچ در تیم ملی در 13 دیداری که تیم ملی زیر نظر اسکوچیچ به میدان رفته، فقط 3 بازیکن در هر 13 بازی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکوچیچ بهتر از همیشه/ مهره های ثابت سرمربی کروات در تیم ملی

اسکوچیچ بهتر از همیشه/ مهره های ثابت سرمربی کروات در تیم ملی