مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 23:202021-11-29بين الملل

میشل عون با موافقت مجلس، در پایان دوره کنار می روم


«میشل عون» رییس جمهوری لبنان دوشنبه شب تاکید کرد که در پایان دوره کنونی ریاست جمهوری کنار می روم مگر اینکه پارلمان لبنان تصویب کند همچنان در این منصب بمانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، عون در دیدار با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر تحولات لبنان را مورد بررسی قرار داد.

وی به الجزیره گفت که کشورش می خواهد بهترین روابط را با کشور های حاشیه خلیج فارس و عربستان داشته باشد.

رییس جمهوری لبنان که به قطر سفر کرده است در واکنش به جنجال به وجود آمده در خصوص جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان نیز گفت که وی به بهترین شکل برای لبنان عمل خواهد کرد.

عون همچنین به سیاست یک بام و دو هوای عربستان در قبال خودش اشاره کرد و گفت زمانی که یک روزنامه نگار عربستانی در برنامه زنده به من توهین کرد، هیچ تصمیمی در مورد وی گرفته نشد.

قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان به تازگی در برنامه ای تلویزیونی با بیهوده خواندن جنگ عربستان سعودی علیه یمن، از نیرو های جنبش انصارالله یمن حمایت کرده و گفته بود که این نیرو ها نیز همانند حزب الله از خود و کشورشان حفاظت می کنند.

همین اظهارات قرداحی بهانه ای برای تشدید مواضع عربستان علیه لبنان شد و دولت ریاض به همراه امارات، بحرین، کویت و دولت مستعفی یمن سفیران خود را از بیروت فراخوانده و از سفرای لبنان در کشورشان خواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشل عون با موافقت مجلس، در پایان دوره کنار می روم

میشل عون با موافقت مجلس، در پایان دوره کنار می روم