مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 23:052021-11-29بين الملل

تقدیر حماس و جهاد اسلامی از اقدام هیات ایرانی


جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین روز دوشنبه در بیانیه های جداگانه از اقدام هیات اعزامی ایران به «مجمع اتحادیه بین المجالس» در شهر «مادرید» که در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در بیانیه جنبش حماس آمده است که موضع ارزشمند هیات پارلمانی ایران را که نشست مجمع اتحادیه بین المجالس را تحریم کرد و همزمان با سخنرانی آوی دیختر رییس پارلمان (کنست) رژیم صهیونیستی سالن جلسه را ترک کرد، می ستاییم.

این بیانیه می افزاید: این موضع بیانگر سیاست ثابت و شایسته تقدیر جمهوری اسلامی ایران و نهاد ها و موسسات ایرانی است که همیشه از مساله فلسطین و حقوق و مقاومت فلسطین حمایت کرده و با تمامی شیوه های عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی اعلام مخالفت کرده اند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه ای جداگانه، ضمن تقدیر از اقدام هیات ایرانی، این اقدام را بیانگر موضع جمهوری اسلامی در حمایت از حقوق و آرمان عادلانه مردم فلسطین و نشان دهنده پافشاری ایران بر امتناع از به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر صهیونیستی، توصیف کرد.

جهاد اسلامی این اقدام را نشان دهنده موضع عملی جمهوری اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین همزمان با روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر حماس و جهاد اسلامی از اقدام هیات ایرانی

تقدیر حماس و جهاد اسلامی از اقدام هیات ایرانی