مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 20:452021-11-29بين الملل

دست رد فرانسه به انگلیس؛ اختلافات همچنان باقی است


فرانسه با رد پیشنهاد لندن برای حصول توافق درباره کنترل پناهجویان در کانال دریایی میان دو کشور، گفت: امکان حصول توافق سریع دوجانبه با انگلیس درباره بحران پناهجویان وجود ندارد.

- به نقل از ایندیپندنت، جرالد دارمانین ، وزیر کشور فرانسه با رد پیشنهاد لندن برای حصول توافق درباره کنترل پناهجویان در کانال دریایی میان دو کشور، گفت: امکان حصول توافق سریع دوجانبه با انگلیس درباره بحران پناهجویان وجود ندارد.

این مقام فرانسوی روز یکشنبه گفت، توافق درباره بحران پناهجویان با مشارکت کل اتحادیه اروپا و نه فقط فرانسه امکان پذیر است.

این مقام فرانسوی با انتقاد از نامه اخیر نخست وزیر انگلیس به رییس جمهور فرانسه، گفت: پاریس گروگان سیاست های داخلی بریتانیا نخواهد شد و لندن باید مسئولیت کسانی که تلاش می کنند از این کانال دریایی گذر کنند، بپذیرد و با تغییر قوانین استخدامی داخلی، مانع از کار کردن مهاجران بدون مدرک شناسایی شود.

تنش در روابط میان انگلیس و فرانسه پس از رأی مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا شروع و پس از آنکه پاریس قرارداد پرسود فروش زیردریایی به استرالیا را در چارچوب معاهده امنیتی آکوس به انگلیس و آمریکا باخت تشدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد فرانسه به انگلیس؛ اختلافات همچنان باقی است

دست رد فرانسه به انگلیس؛ اختلافات همچنان باقی است