مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 20:052021-11-29سياسي

مهارت آموزی سربازان؛ طرحی برای آینده جوانان


کارکنان وظیفه در طول خدمت با گذراندن آموزش مهارت آموزی حداقل یک مهارت فنی را یادگرفته تا زمینه اشتغال آن ها پس از پایان خدمت تا حدودی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در خرم آباد، سربازی وظیفه  با اهدافی همچون امکان مشارکت مردم در دفاع؛ تأمین نیروی جوان، با انگیزه و باروحیه از مردم؛ کادرسازی، توانمندسازی و مهارت آموزی برای نظام انجام می گیرد که در گذشته دو هدف اول به نحو احسن انجام می شد یعنی فرد آموزش های نظامی می دید ولی مهارت آموزی کمرنگ بود.

  مطالبه مقام معظم رهبری و نیاز جامعه  در زمان انتصاب سردار باقری سبب شد تا مهارت آموزی کارکنان وظیفه را جزو برنامه های خود قرار  دهند  و در این راستا قرارگاه مهارت آموزی تشکیل داده شد.

  کارکنان وظیفه در طول خدمت با گذراندن آموزش مهارت آموزی حداقل یک مهارت فنی را یادگرفته تا زمینه اشتغال آن ها پس از پایان خدمت  تا حدودی فراهم شود.

  در اجرای طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه مقرر شد کارکنان وظیفه ای که قبل از اعزام به خدمت، دارای یک تخصص فنی خاص بوده اند یا در مدت خدمت سربازی با به کارگیری تخصصی در نیرو های مسلح مهارت لازم را در فعالیت مربوطه کسب کرده اند، گواهی نامه رسمی صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی سربازان؛ طرحی برای آینده جوانان

مهارت آموزی سربازان؛ طرحی برای آینده جوانان