مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 20:002021-11-29سياسي

امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود و صرف اینکه سیاستگذاری شود ولی در جامعه کار عملی انجام نشود تاثیری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در اولین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در دولت جدید اظهار داشت: روز به روز گناه در دنیا گسترش می یابد و پلیدترین کارها انجام می شود ولی از نظر دینی نباید در جامعه اسلامی منکر انجام شود.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود و صرف اینکه سیاستگذاری شود ولی در جامعه کار عملی انجام نشود تاثیری ندارد.

رییس ستاد احیای امر به معرو ف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: در جامعه ای که بنا به بیانیه گام سوم رهبر معظم انقلاب قرار است در جهان الگو باشد باید همه کمر همت ببندیم و حداقل در هر اداره نیروهای زیرمجموعه تشویق به زنده نگه داشتن این فریضه شوند.

به گفته وی، اگر مردم نسبت به کار دیگران بی تفاوت شدند بقیه اعمال هم ترک می شود چیزی که همه اعمال و واجبات را زنده نگه می دارد و محرمات را خاموش می کند با تفاوت بودن انسان ها نسبت به همدیگر است زیرا بی تفاوتی باعث سرد شدن و از بین رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود

امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود