مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 20:002021-11-29سياسي

قرارگاه اجرایی نهضت مسکن در سبزوار تشکیل شد


معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: به منظور تسریع در طرح جهش مسکن، قرارگاه اجرایی و عملیاتی مسکن در این شهرستان شکل گرفته است.

- سید مجتبی علوی مقدم عصر دوشنبه، هشت آذر، در شورای مسکن شهرستان سبزوار افزود: یکی از طرح های مهم در دست اجرای دولت سیزدهم طرح جهش مسکن است که لازم است تمام نهادها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: به منظور تسریع در طرح جهش مسکن در شهرستان سبزوار قرارگاه اجرایی و عملیاتی مسکن شکل گرفته و نهادهای مرتبط همچون فرمانداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری پای کار آمده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دستگاه های اجرایی این شهرستان اراضی مازاد خود را به منظور استفاده از آن در طرح های توسعه ای و طرح جهش مسکن اعلام کنند.

علوی مقدم اظهار کرد: در سال های گذشته برخی اراضی دولتی بدون ضابطه و برنامه مشخصی به برخی دستگاه های اجرایی واگذار شده که هم اینک این زمین ها مازاد و بدون استفاده است.

وی بیان کرد: نهادهای اداری باید ضمن شناسایی اراضی مازاد خود آن ها را در اختیار دولت قرار داده و با اداره راه و شهرسازی در خصوص واگذاری این اراضی به منظور ارائه خدمات به مردم همکاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه اجرایی نهضت مسکن در سبزوار تشکیل شد

قرارگاه اجرایی نهضت مسکن در سبزوار تشکیل شد