مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 19:252021-11-29سياسي

المشاط:14 شهرستان مارب به آغوش یمن بازگشته است


رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن درخواست از جامعه بین الملل برای گوش فرادادن به مواضع برحق و دیدگاه های منطقی صنعاء تاکید کرد، طی نبرد آزادسازی مارب از بیگانگان و تروریست ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی از خاک یمن و پنجاه و چهارمین سالروز استقلال این کشور در بیانیه ای این رویداد را به مردم یمن تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی المسیره، المشاط گفت: بازگشت اشغالگران بیگانه به یمن نشانه بزرگی خیانت مزدوران و ضربه ای است که به تاریخ مبارزاتی آبا و اجدادی یمنی ها زدند.

او تاکید کرد: امروز عزت و افتخار از آن کسانی است که با در کنار ملت و وطن خود جانبدار حق ماندند و ننگ از آن کسانی است که به ملت و وطن خود خیانت کردند؛ البته این افتخار بزرگی است که صنعاء به شکل روزانه و هفتگی شاهد بازگشت ده ها و صدها نفر از برادران و فرزندان یمنی به آغوش میهنشان است، کسانی که با تصحیح مواضع خود از جبهه ائتلاف سعودی خارج شدند.

رییس شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: امروز از داخل پادگا ن های مزدوران سعودی خبرهای مسرت بخشی به گوشی می رسد که ما را به این یقین می رساند که یمن، آزاد و سربلند خواهد بود.

او در ادامه با تاکید بر اینکه درها به روی آشتی های داخلی باز است، گفت:در عین حال ما خواهان یکپارچگی صفوف و آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المشاط:14 شهرستان مارب به آغوش یمن بازگشته است

المشاط:14 شهرستان مارب به آغوش یمن بازگشته است