مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 19:202021-11-29اقتصادي

تندباد گرم و برف و سرما در راه اردبیل


ساکنان پهنه گسترده ای از استان اردبیل از حوالی ظهر سه شنبه تا عصر جمعه با دگرگونی های جوی ازجمله وقوع تندباد و سپس برف و سرما مواجه می شوند.

- ساکنان پهنه گسترده ای از استان اردبیل از حوالی ظهر سه شنبه تا عصر جمعه با دگرگونی های جوی ازجمله وقوع تندباد و سپس برف و سرما مواجه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نقشه های پیش یابی از کاهش فشار ستون جو بر فراز خزر ، قفقاز و شمالغرب حکایت دارد که از ظهر سه شنبه سبب وزش تندباد بطور نسبی شدید در استان اردبیل خواهد شد که شدت این پدیده برای چهارشنبه و به ویژه در پهنه مرکزی این استان انتظار می رود.

با شکل گیری این الگو و استقرار جریان کم فشار که پیش درآمد نفوذ یک جبهه سرد فعال است، از ظهر سه شنبه تا اواخر چهارشنبه دمای هوا در استان اردبیل بطور کم سابقه و محسوسی افزایش یافته و ساکنان منطقه بطور موقت هوای تابستانی را در اوج پاییز تجربه خواهند کرد.

این افزایش دما موقتی خواهد بود و از نخستین ساعات پنجشنبه با نفوذ زبانه جبهه سرد از فراز دریای سیاه به شمالغرب، جانب وزش باد به شمالی تا شمال شرقی تغییر یافته و روند کاهش چشمگیر دما آغاز خواهد شد.

با فعالیت جبهه سرد بر فراز منطقه ، بارش برف نقاط سردسیر و باران جلگه مغان را در بر می گیرد که اوج آن برای عصر پنجشنبه تا اوایل جمعه پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندباد گرم و برف و سرما در راه اردبیل

تندباد گرم و برف و سرما در راه اردبیل