مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 18:352021-11-29اقتصادي

بسیج سازندگی البرز واحدهای تولیدی خرد و خانگی را تقویت می کند


از جمله برنامه های این سازمان از سال گذشته تاکنون تقویت واحدهای تولیدی خرد و خانگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران طیران عصر دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه تولیدات پوشاک دستاوردهای مشاغل خرد، خانگی و کوچک در کرج اظهار کرد: از جمله برنامه های بسیج سازندگی استان البرز از سال گذشته تاکنون تقویت واحدهای تولیدی خرد و خانگی است.

وی بیان کرد: براساس مباحث کارشناسی و مشاوره های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی و سایر ادارات مرتبط، قطب پوشاک برای استان البرز در نظر گرفته شده است.

رییس بسیج سازندگی استان البرز تصریح کرد: استان البرز به لحاظ بومی یک استان شهرنشین محسوب می شود و جمعیت روستایی آن نسبت به جمعیت شهرنشین کمتر است و بخشی اعظم جمعیت در مناطق حاشیه نشین ساکن هستند.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس استان البرز از لحاظ جغرافیای جمعیت و جغرافیای سرزمینی مستعد ایجاد کارگاه های پوشاک و قطب پوشاک است.

طیران گفت: از سال گذشته تاکنون، ایجاد نزدیک به 37 واحد اشتغالزایی به ویژه در حوزه پوشاک در دستور کار بسیج سازندگی البرز قرار گرفت.

وی اظهار کرد: بر این اساس با اعتباری که برنامه و بودجه اختصاص دادند، بخشی از کارگاه ها تجهیز شدند و ظرفیت ها و اماکن موجود در بسیج و سپاه را برای ایجاد قطب پوشاک بسیج کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی البرز واحدهای تولیدی خرد و خانگی را تقویت می کند

بسیج سازندگی البرز واحدهای تولیدی خرد و خانگی را تقویت می کند