مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 18:252021-11-29سياسي

رایزنی وزارت خارجه برای رسمی شدن مرز کیله سردشت


معاون سیاسی، امنیتی , اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مرز کیله سردشت در هیئت دولت به عنوان یک مرز رسمی تصویب شده و اقلیم کردستان این مرز را نیز به عنوان مرز رسمی قبول دارد اما متاسفانه هنوز به تصویب دولت مرکزی کشور عراق نرسیده و با رسمی شدن آن بسیاری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری آذربایجان غربی علی مصطفوی  در آیین تودیع و معارفه فرماندار سردشت با بیان اینکه دشمنان می خواهد روحیه ملت را تضعیف و ناامیدی را در جامعه تزریق و دسیسه های شوم خود را اجرایی کند اظهار داشت: اگرچه مردم با کمبود و مشکلاتی مواجه هستند اما باید بدانیم که استقلال کشور نیز هزینه هایی دارد.

وی گفت : این شهرستان با وجود آن که توسط رژیم معدوم صدام و استکبار جهانی بمباران شیمایی شد اما مردم غیور و شهید پرور آن از انقلاب و نظام دست برنداشته و همچنان مقاومت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی , اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت ها و مشکلات شهرستان سردشت بیان کرد:طی 2 سال اخیر در حوزه تقسیمات کشوری بیشترین توجه به این شهرستان شده است به طوری که نلاس به شهر و ربط به بخش تبدیل شد و اکنون نیز لایحه ای تنظیم شده که در آن شهر میرآباد از توابع بخش وزینه سردشت به شهرستان تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزارت خارجه برای رسمی شدن مرز کیله سردشت

رایزنی وزارت خارجه برای رسمی شدن مرز کیله سردشت