مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 18:252021-11-29اقتصادي

پرداخت بیش از 198 میلیارد به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا در لرستان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از آغاز پرداخت تسهیلات کرونایی در استان تاکنون مبلغ 198 میلیارد و 111 میلیون تومان به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از آغاز پرداخت تسهیلات کرونایی در استان تاکنون مبلغ 198 میلیارد و 111 میلیون تومان به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

علی آشتاب با بیان اینکه در راستای برنامه حمایتی دولت از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا، واحدهای اقتصادی استان نیز در چتر حمایتی این اداره کل قرار گرفتند اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی با دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف اقتصادی و همچنین بانک های عامل استان از شروع ثبت نام و پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای متضرر شده از کرونا تاکنون تعداد 28 هزار و 755 پرونده به بانک ها جهت پرداخت تسهیلات معرفی شده اند.

وی با اشاره به سیاست دولت جهت حمایت از کسب کارهای آسیب دیده از کرونا، استمهال بیمه ای، مالیاتی، زیرساختی انرژی و تمدید مجوزها با هدف حفظ و صیانت از بنگاه ها را دستور کار خود قرار داد، تصریح کرد: از تعداد پرونده های ارسالی به بانک های عامل مبلغ 198 میلیارد و 111 میلیون تومان تاکنون به 21 هزار و 98 پرونده تسهیلات پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 198 میلیارد به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا در لرستان

پرداخت بیش از 198 میلیارد به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا در لرستان