مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:502021-11-29بين الملل

داماد ترامپ همچنان در پی دوشیدن کشورهای عربی خلیج فارس


جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواسته است تا به او در طرح اقتصادی جدیدش کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه نیویورک تایمز نوشته است که جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا و مشاور او در دوران ریاست جمهوری اش، میلیاردها دلار از کشورهای عربی خلیج فارس برای پروژه جدید اقتصادی اش طلب کمک کرده است.

کوشنر در زمان ریاست جمهوری ترامپ، روابط گرمی با سران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برقرار کرده بود و او بود که کارزار سازش با روی خوش به جرد کوشنر نشان داده اند و با او در خصوص یک سرمایه گذاری هنگفت در شرکت جدید او مذاکره کرده اند.

اما هنوز مشخص نیست که آیا توافقی در این زمینه صورت گرفته است یا نه؛ نیویورک تایمز سپس نوشت که آیا این پدیده معمولی است که افرادی با استفاده از مقام سابقشان در آمریکا به دنبال جذب سرمایه باشند؟ اما کوشنر تنها مقام سابق کاخ سفید در دوره ترامپ نیست که بلافاصله پس از ترک قدرت، وارد یک معامله تجاری سودآور با متحدان آمریکا در خلیج فارس می شود.

به گفته افراد مطلع، استیون منوشین ، وزیر خزانه داری ترامپ نیز، قبلاً از سعودی ها، اماراتی ها و قطری ها خواستار سرمایه گذاری در شرکتش شده و موفقیت بیشتری نیز از کوشنر در این خصوص حاصل کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد ترامپ همچنان در پی دوشیدن کشورهای عربی خلیج فارس

داماد ترامپ همچنان در پی دوشیدن کشورهای عربی خلیج فارس