مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:502021-11-29اقتصادي

قفل سه ساله تولید در اروند چرخ رفسنجان گشوده شد


با حضور و پیگیری رییس کل دادگستری استان کرمان و با همت مدیرکل گمرکات استان، سازمان بازرسی، مدیریت بانک کشاورزی و سایر مدیران مربوطه، قفل سه ساله در مسیر تولید مجموعه تولیدی اروند چرخ گشوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل دادگستری استان کرمان در این رابطه گفت: با ترخیص این ماشین آلات و فعال شدن آنها در خط تولید کارخانه اروند چرخ، ظرفیت تولید 700 هزار رینگ در سال به ظرفیت فعلی آن افزوده می شود.

یدالله موحد ضمن بیان این مطلب که ارزش ریالی این ماشین آلات قریب 10 میلیارد تومان است، تصریح کرد: با راه اندازی این ماشین آلات 120 شغل جدید در مجموعه اروند چرخ ایجاد می شود و تعداد کارگران این مجموعه از 530 نفر به 650 نفر افزایش می یابد.

مقام ارشد قضایی استان کرمان در ادامه از مزرعه ارز دیجیتال رفسنجان، نیروگاه برق منطقه ویژه اقتصادی و شرکت بین المللی تاپ اکو خاورمیانه نیز بازدید کرد.

ماجرای معطلی سه ساله اروند چرخ چه بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی احسان مدیر کارخانه اروند چرخ رفسنجان در این رابطه اظهار کرد: نزدیک 3 سال قبل دو دستگاه سی ان سی مخصوص تراش رینگ آلومینیوم از ایتالیا و آلمان خریداری کرده بودیم؛ ابتدا درگیر تحریم کالا شد، بنابراین با اینکه پول پرداخت شده بود، کالا را تحویل نمی دادند؛ بالاخره این کالا به ایران حمل شد اما یک سال در گمرک ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل سه ساله تولید در اروند چرخ رفسنجان گشوده شد

قفل سه ساله تولید در اروند چرخ رفسنجان گشوده شد