مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:502021-11-29بين الملل

مقام عراقی: کمیته تحقیق ترور الکاظمی، شخص یا نهادی را متهم نکرده است


مشاور امنیت ملی عراق درباره پرونده ترور نخست وزیر این کشور گفت که سرنخهایی در این باره به دست آمده است، ولی تحقیقات همچنان ادامه دارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته تحقیقات مربوط به ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق شامگاه امروز دوشنبه نشست خبری برگزار کرد.

قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در این نشست خبری، درباره جزییات حمله به منزل الکاظمی گفت که این حمله با دو پهپاد صورت گرفته بود.

خبرگزاری رسمی عراق به نقل از الاعرجی گزارش داد، یکی از خمپاره های شلیک شده منفجر شد و یکی نیز منفجر نشد، ولی نیروهای عراقی مشخصات پهپادی را که به منزل الکاظمی حمله کرد، در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه کمیته تحقیقات از هر گونه درگیری سیاسی به دور است، تصریح کرد، کمیته بدون هیچ فشاری به وظیفه خود عمل می کند.

مشاور امنیت ملی عراق خاطر نشان کرد، کمیته تحقیق هنوز شخص یا نهادی را متهم نکرده است و تحقیقات به زمان بیشتری نیاز دارد الاعرجی با اشاره به اینکه نخست وزیر به کمیته تحقیق توصیه کرد که بی طرف باشد و منافع کشور را در نظر بگیرد، تصریح کرد، کمیته تاکنون از هیچ طرف خارجی کمک نگرفته است.

وی تأکید کرد: می توان از تلاش کشورهای برادر و دوست برای فهم حقیقت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام عراقی: کمیته تحقیق ترور الکاظمی، شخص یا نهادی را متهم نکرده است

مقام عراقی: کمیته تحقیق ترور الکاظمی، شخص یا نهادی را متهم نکرده است