مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:502021-11-29پزشكي

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار می شود


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: بی توجهی به دستورالعمل های ابلاغی منجر به شیوع ویروس و ابتلای افراد به بیماری خواهد شد، به همین منظور و به صورت موقت اعلام شد که مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فصل 1401-1400بدون تماشاگر برگزار شود.

- معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: بی توجهی به دستورالعمل های ابلاغی منجر به شیوع ویروس و ابتلای افراد به بیماری خواهد شد، به همین منظور و به صورت موقت اعلام شد که مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فصل 1401-1400بدون تماشاگر برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا، مهندس محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، با بیان اینکه هفته گذشته دو بازی فوتبال با حضور تماشاگر برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه علی رغم اینکه نکات کلیدی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها همچون کنترل واکسن، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری ها به متولیان بازی اعلام شده بود، اما همچنان دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشدند.

وی با اشاره به اینکه بی توجهی به دستورالعمل های ابلاغی منجر به شیوع ویروس و ابتلای افراد به بیماری خواهد شد، عنوان کرد: به همین منظور و به صورت موقت اعلام شد که مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فصل 1401-1400بدون تماشاگر برگزار شده تا تمهیدات لازم اندیشیده و مجوز حضور مجددا صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار می شود

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار می شود