مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:352021-11-29سياسي

راه اندازی قرارگاه جهادی اجرای کاداستر در سازمان ثبت


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: قرارگاه جهادی اجرای کاداستر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه اندازی و اولویت اصلی سازمان در سال جاری اجرای طرح کاداستر عنوان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست هشتم آذرماه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به صدور سند برای 47 میلیون هکتار در سال 99 عنوان کرد: این در حالی است که طی 40 سال گذشته برای 11 میلیون هکتار زمین سند صادر شده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه میزان دریافتی از اعتبار کاداستر در سال جاری صفر بوده است، گفت: با همه این تفاسیر، در هشت ماه گذشته برای 20 میلیون هکتار زمین صادر شده است.

بابایی با بیان اینکه کل مساحت کشور 162 میلیون هکتار است و برای 87 میلیون هکتار سند کاداستری صادر شده است، گفت: قرارگاه جهادی اجرای کاداستر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه اندازی و اولویت اصلی سازمان در سال جاری اجرای طرح کاداستر عنوان شده است.

وی همچنین گفت: اگر کاداستر و حدنگاری به طور کامل در کشور انجام شود ورودی پرونده به مراجع قضایی به میزان تقریبی 20 درصد در حوزه های دعاوی خلع ید، رفع تصرف، فروش مال غیر و کلاهبرداری کاهش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه جهادی اجرای کاداستر در سازمان ثبت

راه اندازی قرارگاه جهادی اجرای کاداستر در سازمان ثبت