مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:252021-11-29بين الملل

فراخوان برای تظاهرات گسترده در سودان و هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود


به دنبال فراخوان منتشر شده در شبکه های اجتماعی برای برگزاری تظاهرات میلیونی سودانی ها در روز سه شنبه، سفارت آمریکا در خارطوم به اتباع خود هشدار داد که فردا در منازل خود باقی بمانند.

- به دنبال فراخوان منتشر شده در شبکه های اجتماعی برای برگزاری تظاهرات میلیونی سودانی ها در روز سه شنبه، سفارت آمریکا در خارطوم به اتباع خود هشدار داد که فردا در منازل خود باقی بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فعالان شبکه های اجتماعی در سودان طی فراخوانی با شعار تظاهرات میلیونی 30 نوامبر ، خواستار شرکت گسترده سودانی ها در اعتراضات فردا علیه کودتای نظامی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، در این فراخوان از مردم سودان خواسته شده در روز سه شنبه مقابل کاخ ریاست جمهوری در خارطوم تظاهرات کنند.

مرکز هماهنگی های کمیته های مقاومت در بیانیه ای اعلام کرد که کاروان های 30 نوامبر به کاخ ریاست جمهوری واقع در مرکز پایتخت خواهند رفت تا بر مواضع ثابت خود در عدم مذاکرات و چانه زنی ها و شراکت (بین دولت و ارتش) تأکید کنند.

در ادامه بیانیه آمده است: مواضع ما در قبال قدرت کودتایی از ابتدا روشن بود و هنوز هم هست.

ما بین عبدالله حمدوک نخست وزیر و عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیتی و محمد حمدان دقلو معاون او و سایر ژنرال های کودتاچی تفاوت قایل نیستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برای تظاهرات گسترده در سودان و هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود

فراخوان برای تظاهرات گسترده در سودان و هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود