مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:102021-11-29سياسي

حکم و دستور جدیدی در مورد دیوار صادر نشده است


علیرغم اخبار منتشرشده در فضای مجازی و برخی رسانه ها، یک منبع آگاه درباره آخرین وضعیت پرونده سایت دیوار گفت: حکم و دستور جدیدی درباره این پرونده صادر نشده است و فرایند قانونی آن در حال طی شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشرق؛ چند روز قبل حکم مدیرعامل سایت دیوار در دادگاه تجدید نظر قطعی و وی به سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شد.

ساعتی پس از رسانه ای شدن این حکم، برخی رسانه ها از جمله بی بی سی فارسی با پوشش خبر محکومیت مدیرعامل دیوار، فشار بر دستگاه قضایی را آغاز کردند.

این فضاسازی رسانه ای با انتشار اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه ها درباره دستور ویژه حجت الاسلام اژه ای برای بررسی مجدد این پرونده، ادامه پیدا کرد.

اما پیگیری های خبرنگار مشرق از منابع آگاه نشان می دهد هیچ یک از این اخبار صحت نداشته و تا کنون هیچ دستور و حکم جدیدی برای بررسی مجدد این پرونده صادر نشده است و فرایند طبیعی و قانونی در مورد این پرونده در حال طی شدن است.

محسنی اژه ای امروز نیز در جلسه شورای عالی قضایی در واکنشی تلویحی به این فضاسازی ها گفت: رسانه ها، جریانات سیاسی و صاحبان تریبون و قلم بدانند فضا هر چقدر آرام تر باشد اجرای عدالت و حکم عادلانه بهتر صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم و دستور جدیدی در مورد دیوار صادر نشده است

حکم و دستور جدیدی در مورد دیوار صادر نشده است