مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 16:452021-11-29ورزشي

بازی در برابر تیم آلومینیوم اراک راحت نیست


بازی در برابر تیم آلومینیوم اراک نمی تواند یک بازی راحتی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مهدی تارتار عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی در برابر تیم کسب کرده ولی ذوب آهن هم تیمی است که همیشه برای برد بازی می کند.

سرمربی تیم ذوب آهن بیان کرد: تنها تیمی که تاکنون مساوی نداشته، تیم ما است، یا بردیم یا باختیم.

تاتار گفت: اعتقادم این است که سه امتیاز خیلی کمک می کند به آمدن تیم ها در بالای جدول، با توجه به شرایط سال گذشته ذوب آهن خیلی دوست داریم در جدول صعود داشته باشیم نسبت به گذشته که این سه امتیازها خیلی کمک می کند.

وی گفت: تیم آلومینیوم را به خوبی آنالیز کردیم می دانیم این تیم در یک سوم میانی پرس خوبی انجام می دهد و از حمله های سریع به خوبی استفاده می کند.

سرمربی تیم ذوب آهن بیان کرد: در تمرینات در این تاکتیک کار کردیم امیدوارم بچه ها فردا بازی کم اشتباهی داشته باشند تا به هدفمان برسیم.

وی ادامه داد: آلومینیوم برای سه امتیاز بازی می کند، هیچ کدام در بازی فردا محتاط بازی نخواهیم کرد، ذوب آهن هم با توجه به باخت هفته گذشته به دنبال کسب سه امتیاز است.

تارتار گفت: تیم آلومینیوم از تیم های صدرنشین است و دوست ندارد از کورس عقب بماند، بهترین کاری که باشگاه کرد این بود که رسول خطیبی را برگرداند، تیم با خطیبی به لیگ برتر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی در برابر تیم آلومینیوم اراک راحت نیست

بازی در برابر تیم آلومینیوم اراک راحت نیست