مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 16:352021-11-29سياسي

اولیانوف: مذاکرات آغاز موفقیت آمیزی داشت/ توافق برای اتخاذ گام های فوری بیشتر


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین با اشاره به پایان یافتن نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که مذاکرات کاملا موفقیت آمیز آغاز شده است.

- نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین با اشاره به پایان یافتن نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که مذاکرات کاملا موفقیت آمیز آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین روز دوشنبه در توییتی نوشت: نشست کمیسیون مشترک برجام تمام شد.

شرکت کنندگان توافق کردند که گام های فوری بیشتری طی هفتمین دور مذاکرات - که آغاز کاملا موفقت آمیزی داشته است - اتخاذ کنند.

نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام به ریاست مشترک علی باقری، رییس هیأت مذاکره کننده ایران و انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و با حضور هیأت های ایران، روسیه، چین، فرانسه، انگلیس، آلمان و اتحادیه اروپا که از ساعت 14:30 به وقت محلی آغاز شده بود پس از یک ساعت پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیأت ایرانی با هدف تمرکز جدی بر مسئله رفع تحریم ها علیه ملت ایران با ترکیبی حقوقی-اقتصادی در این جلسه حضور یافته است.

دو معاون دیپلماسی اقتصادی و امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه و همچنین معاون امور ارزی و بین الملل بانک مرکزی، معاون وزیر امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: مذاکرات آغاز موفقیت آمیزی داشت/ توافق برای اتخاذ گام های فوری بیشتر

اولیانوف: مذاکرات آغاز موفقیت آمیزی داشت/ توافق برای اتخاذ گام های فوری بیشتر