مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 16:152021-11-29سياسي

امیرعبداللهیان اعلام کرد: آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس سران روند آستانه


میخاییل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رییس جمهور فدراسیون روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا که به منظور تبادل نظر با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده است با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات کرد.

- امیرعبداللهیان اعلام کرد: آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس سران روند آستانه میخاییل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رییس جمهور فدراسیون روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا که به منظور تبادل نظر با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده است با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار دکتر امیر عبداللهیان با اشاره به برگزاری اجلاس اخیر سران اکو در عشق آباد ترکمنستان، از روند همکاری ها در سطح منطقه ابراز خرسندی نمود و دیدارهای رییس جمهور کشورمان با رهبران کشورهای منطقه را ثمربخش و مثبت خواند.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از ایفای نقش فعال روسیه در مذاکرات وین در این خصوص اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اراده جدی، برای رسیدن به توافق خوب و مؤثر، در این مذاکرات حضور دارد.

امیرعبداللهیان همکاری های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در موضوعات منطقه ای را مؤثر و مفید ارزیابی کرد و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی از اجلاس سران ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان اعلام کرد: آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس سران روند آستانه

امیرعبداللهیان اعلام کرد: آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس سران روند آستانه