مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:502021-11-29پزشكي

همه چیز درباره تزریق دوز سوم واکسن کرونا


به دنبال اجرای طرح تزریق دوز سوم واکسن کرونا به سالمندان بالای 60 سال و افراد با بیماری های خاص، کمیته علمی کشوری ستاد مقابله با کرونا در جلسه اخیر خود تصویب کرد که تمامی افراد 18 تا 60 سال کشور نیز به ترتیب اولویت، دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کنند.

این کمیته به دلیل احتمال شیوع سویه جدید ویروس کرونا به عنوان امیکرون که اخیرا در افریقا مشاهده شده، برای جلوگیری از ایجاد موج جدید ابتلا در کشور، این مصوبه را به وزارت بهداشت ابلاغ کرده است.

با این حال برخی افراد هنوز نمی دانند باید برای تزریق دوز بوستر (تقویتی)، به چه مراکزی مراجعه کنند یا چه مدارکی می بایست همراه خود داشته باشند.

یکی از مرجع های قابل اطمینان برای دریافت اطلاعات کامل درخصوص مراکز واکسیناسیون، اپلیکیشن بلد است که تلاش کرده علاوه بر ارائه آدرس و مسیریابی مراکز واکسیناسیون، اطلاعات دقیقی درخصوص تزریق دوز سوم واکسن کرونا نیز به کاربران ارائه دهد .

می توانید در اپلیکیشن بلد ، به بخش مربوط به مراکز تزریق واکسن کرونا وارد شوید تا علاوه بر آدرس و تلفن و مسیر دقیق دستیابی به این مراکز، اطلاعات کاملی درباره تزریق دوز سوم نیز به دست آورید.

در هر مرکز به طور تفکیکی مشخص شده که آیا دوز سوم نیز تزریق می شود یا خیر و در صورت تزریق، چه نوع واکسنی برای دوز سوم موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره تزریق دوز سوم واکسن کرونا

همه چیز درباره تزریق دوز سوم واکسن کرونا